-
Ruilen & Retourneren
Retourneren (herroepen)
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Verzendkosten en de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@chokemwear.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Let wel: indien de artikelen beschadigd zijn, kunnen wij de kosten bij u in rekening brengen. Zorg er dus voor dat de artikelen ongebruikt en degelijk verpakt zijn, zoals ook op het retourformulier vermeld staat.
Waar kan ik een retourformulier vinden?
U kunt het formulier hieronder digitaal invullen. U kunt ook een mail sturen naar info@chokemwear.nl, wij sturen u dezelfde dag het retourformulier toe. Binnenkort is het retourformulier te downloaden op de website.
Kan ik producten ruilen?
Helaas is het niet mogelijk om direct een product te ruilen. Voor het ruilen van producten geldt dezelfde procedure als voor retouren. Het product dat u wilt terugsturen dient u als retour aan te melden, terug te sturen en weer opnieuw te bestellen.
Is mijn retour goed aangekomen?
Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen op ons centrale punt, ontvangt u een bevestigingsmail. Wij streven ernaar om de betaling binnen 14 dagen na ontvangst in het magazijn terug te storten. Is de betaling niet binnen deze termijn op uw rekening terug geboekt, neem dan a.u.b. contact op met onze Klantenservice.
Wanneer ontvang ik mijn geld terug van een retour gestuurd product of bestelling?
Het volledige bedrag (inclusief leveringskosten indien van toepassing) wordt op uw rekening gestort volgens de originele betaalmethode na aangeven van een herroeping (annulering) of aanmelding van een retour. Let op dat wij geen producten accepteren die niet gekocht zijn op de webshop van Chok’em Wear. Wij accepteren geen geretourneerde producten zonder een volledig retourformulier of wanneer dit niet bij ons gemeld is; de producten moeten intact zijn met de originele labels en in de originele verpakking; de producten mogen geen sporen tonen dat ze: gedragen zijn, vlekken hebben, stinken of beschadigd zijn. De producten vallen onder uw eigen verantwoordelijkheid tot ze ons magazijn hebben bereikt.
Producten die op de online shop zijn besteld kunnen (nog) niet bij een verkooppunt geretourneerd worden.
Kan ik de producten die bij een verkooppunt gekocht zijn ook retourneren op de online shop?
Producten die bij een verkooppunt zijn gekocht kunnen (nog) niet via de online shop geretourneerd worden, ook niet bij klachten. Het betreffende verkooppunt zal het defecte product volgens hun eigen retourprocedure retour nemen.
Chok’em Wear
Ackershof 36 b
2641DZ Pijnacker
info@chokemwear.nl
KVK NUMMER 53990560
BTW NUMMER 145688731B02
Openingstijden
Maandag ( 07:00 t/m 22:00 uur
Dinsdag ( 07:00 t/m 22:00 uur
Woensdag ( 07:00 t/m 22:00 uur
Donderdag ( 07:00 t/m 22:00 uur
Vrijdag ( 07:00 t/m 22:00 uur
Zaterdag ( 07:00 t/m 17:00 uur
Zondag ( 10:00 t/m 13:00 uur