Wij doen altijd zijn uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heeft u onverhoopt toch een klacht over de geleverde producten of over onze service, raden wij u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@chokemwear.nl. Ook kunt u gebruik maken van onderstaande opties. Leidt dit niet tot een oplossing, Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

U kunt uw klacht op de volgende manieren aan ons kenbaar maken:

Via ons contactformulier onderaan de pagina
Via de post:
Adresgegevens:
Chok’em Wear
Ackershof 36 b
2641 DZ Pijnacker
KVK nr 53990560
BTW nr 145687831B02

Wij helpen u graag en behandelen uw klacht altijd zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen twee werkdagen.

Openingstijden
Maandag      ( 07:00 t/m 22:00 uur
Dinsdag        ( 07:00 t/m 22:00 uur
Woensdag    ( 07:00 t/m 22:00 uur
Donderdag   ( 07:00 t/m 22:00 uur
Vrijdag          ( 07:00 t/m 22:00 uur
Zaterdag       ( 07:00 t/m 17:00 uur
Zondag         ( 10:00 t/m 13:00 uur